Friday, September 27, 2013

Орчуулаарай 1




Units 1-3
 
1.Залуу хүмүүс яаж зөвөөр ярихыг мэдэхгүй байна.
2.Хурдны зам дээр хэнд ч аюулгүй санагдахгүй байна.
3,Хэрвээ би яарч байхад бас хүмүүс дэндүү удаан ярьж байна гэж бодвол би тайванаар сонсоод намайг ярихаас өмнө тэднийг дуусахыг хүлээдэг.
4.Миний найз туйлын үнэнч ба үнэхээр зохион байгуулалтай хүн
5.Миний ах цагандаа үнэхээр харамгүй, тэр миний pc-г дандаа засч байдаг.
6.Миний мөрөөдөл бол өөрийн завь худалдаж авах, гэвч би хангалттай мөнгө хадгалаагүй байна.
7. Та ер нь пирамидыг харсан уу?
8.Танай оронд хамгийн алдартай хөшөө юу вэ?
9.Танай хотод хамгийн сонирхолтой орчин юу вэ?
10.Нил мөрөн хэр зэрэг урт вэ?
Units 4-6

11.Миний эцэг эх намайг хууль судлахыг хүсдэг.
12.Миний хүүхдүүд гэр цэвэрлэхэд надад хэзээ ч тусладаггүй.
13.Би эгчийнхээ гэр рүү их очдог байсан.
14.Эцэг эх хоёулаа ажиллах нь сайн гэж би бодохгүй байгааг чи мэдэж байгаа.
15.Гэр бүлүүд хамтдаа цуглардаг үед хүүхдүүд бие биетэйгээ илүү их ярьдаг учраас төвөгтэй байдалд багха ордог гэж яригддаг.
16.Хүүхдүүд сайн дүн авах их дарамт байгдаг гэж харагддаг.
17.Өдөр бүр хэдхэн самар идэх нь сайн гэдгийг та мэдсэн үү?
18.Би илүү бага тос идэхийг мэрийж байна.
19.Минийхээр бол би шарсан төмсөндөө хэтэрхий их давс хийсэн байна.
20.Би утсан хоолонд дургүй, яагаад гэвэл тэд  дэндүү давстай байдаг.
21.Энэ дэндүү төвөгтэй биш гэдэгт та итгэлтэй байна уу?
22.Хэрвээ та бодлого өөрчилбөл  тэр дариуд надад мэдэгдээрэй.
23.Манай дарга бидний 5 дахад орой болтол ажиллуулах гэж байна.
24.Бид англи хэлний хичээлийн дараа уулзах гэж байна.
25.Би маргааш 11 цагт англи хэлний хичээлтэй.

* Та нарын цээжилсэн үг бүрийг шалгах гээд махчилсан орчуулга боллоо :)

No comments:

Post a Comment

Ford

Ford